måndag 28 november 2011

Detaljer it is!

Den senaste veckan har Andy fått mig lite nervös när han flera gånger tycker att vi ska sätta igång med planeringen till vårt bröllop i sommar. 
Så idag när han gick till jobb började jag kika runt på nätet efter söta saker.

Klänningen har jag koll på och även bokat restaurang, präst och vigselplats det är de viktiga tycker jag.

Vad tycker ni om dessa söta som jag hittade?



Vem vill inte ha dessa läckra servettringar på varje kuvert, JAG!

Jobbigast är att jag hittade dessa på en Kinasida där minsta ordern var 5000 st!
Tog chansen och skrev till dem och frågade, så jag hoppas på ett positivt svar.

Önskar er en härlig kväll!

1 kommentar:

  1. Är naturligtvis mycket nyfiken på hur det har gått med servettringarna? Gick det att beställa färre än 5 000 ex? Annars har du så att du kan låna ut till hela släkten... Kram Camilla

    SvaraRadera